E M E L I E B R A N D E R

Shopping

Publicerad 2014-06-15 16:01:20 i

1 bh, 3 trosor, en nagelfil, bomullspads, ny sololja, sminkborttagning, nagellack, ögonskuggor, mascara och ett vitt linne fick följa med hem ifrån Valbo idag. Jag och Christian var in dit på förmiddagen en sväng och åt thaimat. Sååå gott. 
För tillfället ligger jag i min säng, ensam :( Christian åkte hem för en stund sedan och jag blir tvungen att klara mig utan honom tills imorgon. Imorgon är det jobb som står på schemat. Hann ha sommarlov i tre dagar haha men men. Jag ska jobba i sju veckor framåt så blir bara två veckor sommarlov för mig iår, men det är väl bra?! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

emelie brander

Välkommen! Jag är Emelie 16 år, ifrån lilla Sandviken. Jag går första året på SAM-programet, och älskar att dansa, festa, spendera tid med min fantastiska pojkvän. Det vill säga allt som hör till tonårslivet. I min blogg finns verkligen ALLT möjligt. Hoppas du gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela