E M E L I E B R A N D E R

Midsommarhelg

Publicerad 2014-06-23 20:56:45 i

Hello.
Midsommarhelgen är öööver och jag längtar redan till nästa haha. 
Fredagen spenderades hos Linnea med lite mer folk än väntat, men det var otroligt kul tyckte iaf jag! Kom hem ganska sent, runt tre. Dööötrött hela lördagen som ändå spenderades i Hammarby. Slutade dock inte lika bra som tänkt då jag hade en lite dålig pojkvän haha. Nog om det.
Imorse vaknade jag hos Christian, tröööött som vanligt, åkte till jobbet och nu är jag ännu tröttare. Har suttit i min säng hela kvällen nu och ska ta och tvätta en massa kläder samt städa min garderob som vanligt. Morgondagen kommer som vanligt spenderas på jobbet hela dagen. Så bra att jag har ett kul jobb iallfall. Hade aldrig stått ut i sju veckor annars. En avklarad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

emelie brander

Välkommen! Jag är Emelie 16 år, ifrån lilla Sandviken. Jag går första året på SAM-programet, och älskar att dansa, festa, spendera tid med min fantastiska pojkvän. Det vill säga allt som hör till tonårslivet. I min blogg finns verkligen ALLT möjligt. Hoppas du gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela