E M E L I E B R A N D E R

Måndag

Publicerad 2014-06-02 18:57:40 i

Hellooooo
Har som vanligt inte varit så värst dutkig på att blogga trots att jag varit ledig sen i torsdags och även har jag varit det idag, och är det imorgon hihi. Så skönt! Lite jobbigt bara att det knappt är lektioner när man väl är i skolan men de kan jag stå ut med för nuuuu ääär det iiiiinte långt kvar!! 
Under helgen var gosilillen hemma, som ni ser på bilden ovan. GOASTE! Lika go som min lunch idag som ni ser på bilden under. 
Just nu ska jag gå och duscha, sen ska jag städa lite också. Om en timme kommer Christian och då ska vi sitta och tönta oss framför Ullared och Biggest Loser som alla andra måndagar.
Imorgon ska jag färga min utväxt! Längtar. Ska bli så skönt och få det gjort, sen ska mitt stackars hår få vila ända tills september. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

emelie brander

Välkommen! Jag är Emelie 16 år, ifrån lilla Sandviken. Jag går första året på SAM-programet, och älskar att dansa, festa, spendera tid med min fantastiska pojkvän. Det vill säga allt som hör till tonårslivet. I min blogg finns verkligen ALLT möjligt. Hoppas du gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela