E M E L I E B R A N D E R

Lördag

Publicerad 2014-06-08 11:16:07 i

Hello.
Igårkväll åkte jag och Christian till Ida's systers lägenhet för att vara hundvakt under kvällen. Vi köpte en massa pizza och gotta och bara låg i soffan hela kvällen. Skönt. 
Just nu sitter jag i min säng, ensam..... Christian och Ida har åkt in till valbo utan mig för att handla föelsedagspesenter åt mig. Skulle ha gått iväg till gymmet men väntar tills Christian kommer hem för hatar att vara där ensam. Ska ligga i min säng hela förmiddagen och kolla på Orange is the new black, bääästa, samtidigt som jag pysslar lite i mina fotoböcker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

emelie brander

Välkommen! Jag är Emelie 16 år, ifrån lilla Sandviken. Jag går första året på SAM-programet, och älskar att dansa, festa, spendera tid med min fantastiska pojkvän. Det vill säga allt som hör till tonårslivet. I min blogg finns verkligen ALLT möjligt. Hoppas du gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela