E M E L I E B R A N D E R

Ledig

Publicerad 2014-06-03 12:44:23 i

Fiske samt bebismys från helgen
Min baby och en väldigt god ersättning av godis
Maten hos Linnea och min lilla Christian som var väldigt svårtväckt imorse. 
 
 
Tjenare. Hej. Hallo. Hoppsan. 
Kom hem för en stund sen då jag var och färgade utväxten som sagt, inget mer intressant med det, handlade presenter åt min lillasyster som fyller 11 år imorgon och åt lunch på ikea med pappsen. Resten av dagen tänker jag inte göra något alls förutom att hjälpa farfar att flytta lite möbler åt farfar. Har sån mensvärk och huvudvärk :( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

emelie brander

Välkommen! Jag är Emelie 16 år, ifrån lilla Sandviken. Jag går första året på SAM-programet, och älskar att dansa, festa, spendera tid med min fantastiska pojkvän. Det vill säga allt som hör till tonårslivet. I min blogg finns verkligen ALLT möjligt. Hoppas du gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela