E M E L I E B R A N D E R

Helg!!

Publicerad 2014-06-05 22:09:35 i

 
Hellooooo,
Idag hade jag en jättekort skoldag som vanligt. Fick reda på mitt matte samt mitt naturkunskapsbetyg sen fick jag sluta. Åt skolans skitäckliga tacos också. Usch. Åkte iaf till valbo när jag slutade eftersom att Bikboks sommarrea startade idag, hittade dock nästan inget, klänningen på bilden ovan köpte jag för 74 kronor samt en skiiitsnygg buister eller vad det heter och lite smycken. Kan inte visa än för jag har slagit in dem för det var presenter till min födelsedag som är på fredag nästa vecka hihi.
Efter valbo gjorde jag mina bananpannkakor som kommer i ett inlägg senare, och sedan gick JAG, JAAAAG EMELIE och gymmade i en timme!!! Alltså vaaaa vad hände. Träningsvärk har jag iaf kan jag då säga. Kroppen bränner, men så ska det ju vara :) 
Nu är jag hos Chrisitan och ska snart be om att få ta över hans playstation och spela haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

emelie brander

Välkommen! Jag är Emelie 16 år, ifrån lilla Sandviken. Jag går första året på SAM-programet, och älskar att dansa, festa, spendera tid med min fantastiska pojkvän. Det vill säga allt som hör till tonårslivet. I min blogg finns verkligen ALLT möjligt. Hoppas du gillar den!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela